Scenarij poučavanja 3 - THE SCOTTISH CHALLENGE (kreativne radionice za 10 sati rada)

Scenarij poučavanja 3 - THE SCOTTISH CHALLENGE (kreativne radionice za 10 sati rada)

  • Uređeno prije: 12mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ovdje opisane aktivnosti su radioničkog tipa za 10 nastavnih sati (preporuka: 5 puta po 2 sata) i namijenjene su učenicima od 5. do 8. razreda osnovne škole. U raznovrsnim aktivnostima se osim obogaćivanja znanja o kulturi i običajima Škotske radilo i na razvoju učeničkih vještina 21. stoljeća, osobito na suradnji, komunikaciji, kritičkom mišljenju i kreativnosti. Radionice su provedene s mješovitom skupinom učenika različitih jezičnih sposobnosti. Na radionicama su učenici suradnički učili, komunicirali, surađivali, zajednički donosili odluke, kritički promišljali i dolazili do zaključaka te se kreativno se izražavali crtežem i riječima. Također je svaki sudionik radionica izradio označivač stranica knjige (bookmark) na dva jezika. Zajednički su osmislili boje svog “klana” i izradili kilt te naučili i plesali tradicionalni škotski ples uz zvuk škotskog nacionalnog instrumenta, gajdi. Učenici su rezultate svoga rada pokazali na školskoj smotri projektnih aktivnosti te ostalim učenicima prenijeli naučeno i koristili dobiveni materijal za diseminaciju u vlastitim razrednim odjelima. Radionice su se odvijale na dva jezika, na engleskom i hrvatskom jeziku, zbog različitih jezičnih sposobnosti učenika sudionika. Ovaj scenarij poučavanja nastao je u sklopu ERASMUS+ projekta „Osnažimo kreativnost i mentalno zdravlje“ (Empower Creativity and Wellbeing) OŠ Gornja Vežica kao i dio cjelogodišnjeg školskog projekta.

    Doprinosi

    Gracijela Orobabić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik

    Skraćeni naziv

    THE SCOTTISH CHALLENGE

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje (CC BY)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    04.11.2024.

    Datum unosa materijala

    16.12.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara