Scenarij poučavanja - SMART KIDS AND STRONG EMOTIONS (DVOJEZIČNE RADIONICE O JAČANJU EMOCIONALNE INTELIGENCIJE ZA 10 NASTAVNIH SATI)

Scenarij poučavanja - SMART KIDS AND STRONG EMOTIONS (DVOJEZIČNE RADIONICE O JAČANJU EMOCIONALNE INTELIGENCIJE ZA 10 NASTAVNIH SATI)

  • Uređeno prije: 11mj
  • 1
  • Nema stručne ocjene
Online pregled

    Opis materijala

    Ovaj scenarij poučavanja sastoji se od aktivnosti radioničkog tipa za 10 nastavnih sati (preporuka: 5 puta po 2 sata). Namijenjen je radu s učenicima od 3. do 5. razreda osnovne škole sa svrhom pomoći jačanju emocionalne inteligencije te učenju strategija nošenja sa snažnim emocijama. U radionicama se radi i na razvoju učeničkih vještina 21. stoljeća, osobito na suradnji, komunikaciji, kritičkom mišljenju i kreativnosti kao i na postupcima i strategijama koje učenici mogu koristiti za očuvanje mentalnog zdravlja. Radionice su provedene sa skupinama učenika koji su potencijalno daroviti, a zatim su oni prenijeli naučeno i koristili dobiveni materijal za diseminaciju u vlastitim razrednim odjelima. Radionice se odvijaju na dva jezika, na engleskom i hrvatskom jeziku zbog različitih jezičnih sposobnostima učenika sudionika radionice. Ovaj scenarij poučavanja nastao je u sklopu ERASMUS+ projekta „Osnažimo kreativnost i mentalno zdravlje“ (Empower Creativity and Wellbeing) OŠ Gornja Vežica.

    Doprinosi

    Gracijela Orobabić, Osobe ili ustanove koje objavljuju materijal

    Osoba ili ustanova koja objavljuje materijal

    Kategorija materijala

    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Strani jezik-> Engleski jezik
    • Obrazovni sadržaji-> Osnovne škole-> 5. razred-> Osobni i socijalni razvoj-> A. Ja-> osr A.2.2. Upravlja emocijama i ponašanjem

    Skraćeni naziv

    SMART KIDS AND STRONG EMOTIONS

    Vrsta materijala

    DOS

    Uvjeti iskorištavanja

    Imenovanje - Bez prerada (CC BY-ND)

    Način pristupa

    Otvoreni pristup

    Jezik

    engleski

    Datum izrade materijala

    04.11.2024.

    Datum unosa materijala

    16.12.2024.

    Status materijala

    Gotov materijal

    Verzija

    1

    Komentari

    Nema komentara